Na jarenlang trouwe dienst werd het voorbije jaar besloten om het vertrouwde logo op pensioen te sturen. Tijd voor een nieuwe, frisse look, waarin toch een aantal elementen uit het vorige logo herkenbaar blijven.
We hebben er even over getwijfeld… Het is niet altijd makkelijk om van vertrouwde zaken afscheid te nemen.
Toen Francis De Weirt in 2007 besloot de zaak van zijn vader over te nemen in een afzonderlijke vennootschap, nl. De Weirt Elektriciteit BV, werd gekozen om het oorspronkelijke logo te behouden. Naast de naam was ook het logo zeer gekend in de regio. Dus werd bij opstart van de nieuwe vennootschap vastgehouden aan de herkenbaarheid van het logo.
Na 13 jaar zijn Francis en team ondertussen ook een gevestigde waarde en begon het te kriebelen om wat vernieuwing aan te brengen. Het sobere blauwe logo met geel accent, waar vooral de letters DW in het oog sprongen, heeft een upgrade gekregen. De letters DW springen er nog altijd uit, maar worden nu vergezeld van een warm lamp-icoon, naadloos geïntegreerd in de naam.
U zal rap vertrouwd raken met het nieuwe logo, aangezien het ondertussen al vlot gebruikt wordt op onze bedrijfskledij, factuurpapier, business kaartjes, de website, … Gedurende een overgangsperiode blijft ons oude getrouwe logo nog even aanwezig in het straatbeeld op een aantal van onze bestelwagens, maar dit zal gaandeweg verdwijnen. Geniet er dus nog even van !